HOSPITALITY
Beleving, sfeer en attractie

Hospitality & horeca

Hoe krijgt u meer gasten naar uw zaak en zijn er zaken die u simpelweg niet over het hoofd mag zien? Hoe brengt een horecaondernemer zijn zaak structureel onder de aandacht? Kan dit makkelijk?

Steeds meer hospitality en horeca bedrijven krijgen te maken met internet. Online reserveringen, recenties van gasten via sites als Tripadvisor, social media en gasten die direct openingstijden willen bekijken.

 

  • Kan ik extra bezoekers krijgen via internet?
  • Hoe overdraag ik het DNA van mijn zaak via internet?
  • Hoe bereik ik nét die juiste bezoekers?
  • Menukaarten en seizoenen, wie houdt dit structureel bij?
  • Social media, hoe zet ik dit goed in?
  • Hoe ga ik om met Google Places, Yelp, Couverts en bv Tripadvisor?

Specifieke oplossingen

  • Boekingen en reserveringen plaatsen via internet
  • Boost uw business met recenties op andere kanalen
  • Up-to-date houden van seizoenen en menukaarten
  • Email campagnes voor extra traffic in uw zaak
  • Mobiele bereikbaarheid via HTML5
  • Social media opzetten, structureren en continueren
  • Films, foto’s en rich content
  • Koppelingen met bijvoorbeeld Couverts.nl

 

 

Projecten uit deze branche

 

68%

HEEFT EEN VOORBEELDWEBSITE UIT DE BRANCHE, U OOK?

ONS WERK